Klantervaringen

M.K.j. van Ede, vennoot en apotheker (Spijkenisse)

Ik kan Buro P&O van harte aanraden. In ons bedrijf (Apotheken Spijkenisse Centrum), cluster van 5 apotheken met ca. 50 personeelsleden maken wij regelmatig gebruik van de diensten en expertise van P&O. Het bedrijf is ons o.a. behulpzaam geweest met het opstellen van nieuwe arbeidscontracten conform onze cao, het oplossen van personeelsconflicten en ziekte en verzuimgevallen.

 Wat mij opvalt is de persoonlijke benadering van P&O met zowel aandacht voor de werkgever als voor de werknemer. Daarnaast is P&O in staat gebleken om zich in korte tijd specifieke kennis over onze branche eigen te maken. P&O kenmerkt zich door een directe snelle aanpak, realistische planning,  nauwkeurige verslaglegging en is laagdrempelig en makkelijk bereikbaar. Onze werknemers hadden er vertrouwen in dat ook hun belangen werden gediend.


Matthijs Baan, eigenaar Het Hazendonkje (Molenaarsgraaf)

Wij zijn een jong bedrijf en al in de aanloop in overleg met Buro P&O. Altijd op een informele manier met een zakelijke inhoud, heel plezierig! Hun adviezen, voelbaar meedenken, accuraat handelen en scherpe tarief zijn voor ons reden genoeg om een lange samenwerking voor ogen te houden.


Peter van de Broek, Betsie Boe (Waalre)

Vanaf 1 maart 2014 is ons nieuwe agrarische kinderdagverblijf geopend. Al snel kregen we ook te maken met het aantrekken van personeel. Omdat dit voor ons helemaal nieuw was, hadden we veel vragen over sollicitatieprocedures, contracten, arbeidsvoorwaarden, salarissen etc. Van collega-ondernemers kregen wij de tip om eens met de mensen van Buro P&O in gesprek te gaan. Nadat eerst telefonisch onze meest dringende vragen al werden beantwoord, was een het na een bezoek van Jeen al snel duidelijk dat we de juiste partij gevonden hadden. Buro P&O verzorgt voor ons nu de salarisadministratie en we kunnen bij hen terecht over allerlei uiteenlopende vragen rondom ons personeel. De samenwerking met Buro P&O is heel prettig omdat er altijd snel gereageerd wordt, en omdat je steeds dezelfde vertrouwde mensen aan de telefoon krijgt. Voor iedereen die te maken krijgt met personeel zou ik Buro P&O zeker aanraden.


Carla van den Breemer, eigenaar van KDV & BSO De Boerderij (Soest)

Ik vind het belangrijk dat mijn adviseur goed bereikbaar is. Buro P&O is altijd bereikbaar voor hulp wanneer er snel gehandeld moet worden. Ik vraag eerst advies aan Buro P&O voordat ik een gesprek aanga. Daarnaast is Buro P&O volledig op de hoogte van wet en regelgeving. Ik verdiep mij liever in het begeleiden van de kinderen en de boerderij.


Anneke Dijkstra, It Keallekampke (Aldeboarn)

In 2010 zijn wij een kleinschalig agrarisch kinderdagverblijf gestart in Aldeboarn. Door de Verenigde Agrarische Kinderopvang, waar wij toen lid van waren, werd ons Buro P&O aangeraden. Wij hebben veel steun ervaren van de enthousiaste jonge eigenaren Eelco en Jeen.
In het begin was de administratie in onze ogen zeer ingewikkeld, maar met de geduldige steun van Pen O kregen we het invullen van verschillende formulieren onder de knie. Vooral de weekstaten voor het personeel en de verlofbudgetformulieren hebben ons in het begin heel wat zweetdruppels gekost.
Na 2 jaar moesten we een personeelslid ontslaan op staande voet. Heel heftig voor een beginnend klein kinderdagverblijf als de onze. Maar met veel mails telefoontjes en een bezoek, heeft Buro P&O ons hier doorheen gesleept, op een fijne positieve manier.
Buro  P&O spreekt ons aan door hun snelle manier van reageren op mails en telefoontjes. Je wordt geduldig en positief te woord gestaan en zaken worden snel  geregeld. Ik wil bureau P&O zeker aanraden bij andere werkgevers, omdat onze samenwerking (nu al bijna 5 jaar) ons prima bevalt.