Klantervaringen

M.K.j. van Ede, vennoot en apotheker (Spijkenisse)

“Ik kan Buro P&O van harte aanraden. In ons bedrijf (Apotheken Spijkenisse Centrum), cluster van 5 apotheken met ca. 50 personeelsleden maken wij regelmatig gebruik van de diensten en expertise van P&O. Het bedrijf is ons o.a. behulpzaam geweest met het opstellen van nieuwe arbeidscontracten conform onze cao, het oplossen van personeelsconflicten en ziekte en verzuimgevallen.

Wat mij opvalt is de persoonlijke benadering van P&O met zowel aandacht voor de werkgever als voor de werknemer. Daarnaast is P&O in staat gebleken om zich in korte tijd specifieke kennis over onze branche eigen te maken. P&O kenmerkt zich door een directe snelle aanpak, realistische planning,  nauwkeurige verslaglegging en is laagdrempelig en makkelijk bereikbaar. Onze werknemers hadden er vertrouwen in dat ook hun belangen werden gediend”.

 

Matthijs Baan, eigenaar Het Hazendonkje (Molenaarsgraaf)

“Wij zijn een jong bedrijf en al in de aanloop in overleg met Buro P&O. Altijd op een informele manier met een zakelijke inhoud, heel plezierig! Hun adviezen, voelbaar meedenken, accuraat handelen en scherpe tarief zijn voor ons reden genoeg om een lange samenwerking voor ogen te houden”.

 

Peter van de Broek, Betsie Boe (Waalre)

“Vanaf 1 maart 2014 is ons nieuwe agrarische kinderdagverblijf geopend. Al snel kregen we ook te maken met het aantrekken van personeel. Omdat dit voor ons helemaal nieuw was, hadden we veel vragen over sollicitatieprocedures, contracten, arbeidsvoorwaarden, salarissen etc. Van collega-ondernemers kregen wij de tip om eens met de mensen van Buro P&O in gesprek te gaan. Nadat eerst telefonisch onze meest dringende vragen al werden beantwoord, was een het na een bezoek van Jeen al snel duidelijk dat we de juiste partij gevonden hadden. Buro P&O verzorgt voor ons nu de salarisadministratie en we kunnen bij hen terecht over allerlei uiteenlopende vragen rondom ons personeel. De samenwerking met Buro P&O is heel prettig omdat er altijd snel gereageerd wordt, en omdat je steeds dezelfde vertrouwde mensen aan de telefoon krijgt. Voor iedereen die te maken krijgt met personeel zou ik Buro P&O zeker aanraden”.

 

Carla van den Breemer, eigenaar van KDV & BSO De Boerderij (Soest)

“Ik vind het belangrijk dat mijn adviseur goed bereikbaar is. Buro P&O is altijd bereikbaar voor hulp wanneer er snel gehandeld moet worden. Ik vraag eerst advies aan Buro P&O voordat ik een gesprek aanga. Daarnaast is Buro P&O volledig op de hoogte van wet en regelgeving. Ik verdiep mij liever in het begeleiden van de kinderen en de boerderij”.

 

Anneke Dijkstra, It Keallekampke (Aldeboarn)

“In 2010 zijn wij een kleinschalig agrarisch kinderdagverblijf gestart in Aldeboarn. Door de Verenigde Agrarische Kinderopvang, waar wij toen lid van waren, werd ons Buro P&O aangeraden. Wij hebben veel steun ervaren van de enthousiaste jonge eigenaren Eelco en Jeen. In het begin was de administratie in onze ogen zeer ingewikkeld, maar met de geduldige steun van Pen O kregen we het invullen van verschillende formulieren onder de knie. Vooral de weekstaten voor het personeel en de verlofbudgetformulieren hebben ons in het begin heel wat zweetdruppels gekost.

Na 2 jaar moesten we een personeelslid ontslaan op staande voet. Heel heftig voor een beginnend klein kinderdagverblijf als de onze. Maar met veel mails telefoontjes en een bezoek, heeft Buro P&O ons hier doorheen gesleept, op een fijne positieve manier. Buro  P&O spreekt ons aan door hun snelle manier van reageren op mails en telefoontjes. Je wordt geduldig en positief te woord gestaan en zaken worden snel  geregeld. Ik wil bureau P&O zeker aanraden bij andere werkgevers, omdat onze samenwerking (nu al bijna 5 jaar) ons prima bevalt”.

Guido David, Eigenaar MerketingVisie (Rotterdam)

“Ik heb Buro P&O leren kennen door mijn netwerk. Wij zochten een oplossing voor onze uitbreiding var het personeelsbestand en dan met name het uit handen geven van de salarisadministratie en personeelszaken. Wat ons aanspreekt in de dienstverlening van Buro P&O is dat zij een totaal pakket aan HR-diensten aanbieden, waardoor je als werkgever geen omkijken meer hebt naar de personeelszaken en salarisadministratie. Daardoor kunnen wij ons focussen op onze corebusiness en dit tegen een scherpe prijs. De samenwerking verloopt goed en Buro P&O staat altijd open voor verbetering en feedback. Hun kracht ligt in de persoonlijke, nuchter Rotterdamse benadering”.

 

Kevin Korb, Reclame Kanjers (Rotterdam)

“Buro P&O was eerst mijn buurman, dus de klik was er al. Toen moest mijn eerste personeelslid aangenomen worden, geen idee hoe ik dit moest aanpakken. Buro P&O wist mij een passend advies te geven waardoor ik direct met ze in zee wilde. Ik wil volledig ontzorgd worden m.b.t. de personeelszaken. Ook dit realiseren ze. Het enige wat ik moet doen is het salaris overmaken.

Het spreekt mij aan dat ik behandeld wordt als ‘relatie/vriend’ en niet als een klantje. Ook houd ik van snelle service. Geen probleem voor Buro P&O. Tot nu toe verloopt de samenwerking vlekkeloos en als er een probleem is lossen ze het op. En de salarisstroken zitten altijd netjes op tijd in mijn mail. Ik zou Buro P&O zeker aanraden aan andere bedrijven”.

 

Petra Blom, Kinderopvang Veld-Zicht (Hekendorp)

“Als ondernemer ben ik via De Verenigde Agrarische Kinderopvang in contact gekomen met Buro P&O. In het begin stelde ik vooral mijn ondernemersvragen. Nu regelt Buro P&O de salarisadministratie voor ons bedrijf. Met name het directe contact dat we met Buro P&O hebben spreekt mij enorm aan. Duidelijke aanspreekpunten en goed bereikbaar”.

 

Lilian en Mathé van Goch, De Vrijbuiter (Hedel)

“Wij hadden zelf geen verstand van personeelszaken en wilden graag ontzorgt worden. Wij hebben in de afgelopen 5 jaar ervaren dat Buro P&O de zaken goed voor ons en onze werknemers regelt en wij ons eigen werk kunnen doen. Buro P&O is goed bereikbaar, betrouwbaar, praktisch en deskundig. Wij hebben onze personeelszaken daardoor helemaal op orde”.

 

Frans van der Meer, Eigenaar VDMi (Rotterdam)

“We groeien snel en nemen regelmatig personeel aan. De papieren rompslomp die daar bij komt kijken neemt Buro P&O helemaal voor haar rekening. Daarnaast kan ik er op vertrouwen dat het jurdisch goed in elkaar zit en wijzen ze mij op de risico’s die beslissingen met zich meebrengen. Daarnaast zijn het prettige mensen om mee samen te werken en te sparren. Ik kan Buro P&O van harte aanraden.”

 

Eléa van Kampen, eigenaar van Kinderopvang De Krieltjes (Dronten)

“Wij hebben kwaliteit hoog in het vaandel staan, ook in de organisatie. Buro P&O was voor ons dan ook een logische keuze. Alles wordt snel en correct afgehandeld, Buro P&O denkt mee en geeft waardevolle adviezen”.