Werken bij Buro P&O

Vacature medewerker personeelszaken (24 tot 40 uur per week)

Hallo, wij zijn Eelco, Sylvia, Kevin, Boy, Caroline en Jeen van Buro P&O en wij zijn opzoek naar een nieuwe collega.

Vanuit ons kantoor in Het Industrie Gebouw in Rotterdam verzorgen wij met Buro P&O de volledige personeelszaken voor meer dan 60 bedrijven met bij elkaar zo’n 1000 medewerkers. Onze klanten zijn MKB bedrijven die actief zijn in verschillende sectoren, waaronder kinderopvang, ICT, gehandicaptenzorg, agrarische sectoren, apotheken, metaal en techniek, reclame en marketing, jeugdzorg, stadslandbouw, GGZ, zakelijke dienstverlening, horeca en catering en elektrotechniek.

De medewerker personeelszaken is verantwoordelijk voor het vullen en up-to-date houden van het personeelsinformatiesysteem en de personeelsdossiers van onze klanten. Je stelt alle voorkomende overeenkomsten, brieven, formulieren en andere documenten op voor de klant, legt personeelsdossiers aan, beheert deze, verstrekt informatie en geeft adviezen aan de klant. Tevens geef je mutaties door aan o.a. pensioenfondsen, (verzuim-)verzekeraars en het UWV. Je bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten bij alle voorkomende vraagstukken op het gebied van personeelszaken, salarisadministratie, urenregistratie, arbeidsrecht en verzuim. Je attendeert de klant op te nemen stappen, wijzigingen en veranderingen, zoals het aflopen van een arbeidsovereenkomst of nieuwe wet- en regelgeving, en adviseert de klant hierover.

Snel schakelen tussen verschillende regelingen en cao’s en adequaat inspelen op ontwikkelingen in de sector van onze klant, is cruciaal voor een goede dienstverlening. Onze kracht ligt in onze praktische en persoonlijke aanpak. Door ons inlevingsvermogen en onze up-to-date kennis van het arbeidsrecht, cao’s, organisatie- en personeelsbeleid kunnen wij onze klanten snel en succesvol helpen bij al hun P&O vraagstukken.

Wij zijn op zoek naar iemand die past in het volgende profiel:

  • Je hebt minimaal een relevante MBO 4 opleiding afgerond en enkele jaren werkervaring; of je hebt meerdere jaren werkervaring als medewerker personeels- en salarisadministratie;
  • Je bent nauwkeurig en zorgvuldig;
  • Je bent goed met cijfers en rekenen;
  • Je hebt ervaring met klantcontact, hebt een dienstverlenende houding en vraagt door om problemen helder te krijgen;
  • Je hebt een kritische en probleemoplossende houding;
  • Je bent in staat om je in te leven in de situatie van de klant en kunt praktische en oplossingsgerichte adviezen geven.

Overige vereisten:

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • Kennis van en ervaring met Microsoft Office; Word, Excel, Outlook
  • Ervaring met Loket.nl is een pré

Je krijgt van ons een veelzijdige functie met leuke bedrijven als klant, een uitdagende werkomgeving en een marktconform salaris (€ 2.200 – € 3.000 bruto per maand bij fulltime dienstverband afhankelijk van opleiding en werkervaring).

Denk jij in het profiel te passen en word je enthousiast van deze functie en ons bedrijf? Stuur dan je sollicitatiebrief met CV naar info@buro-po.nl t.a.v. Jeen Wijers. We informeren je vervolgens zo snel mogelijk over het vervolg van je sollicitatie.